WPIS GOŚCINNY: ofc_ania o ulubionej książce

Zapraszam na pierwszy wpis gościnny na moim blogu! Będzie to post autorstwa Ani z bloga ofcania.blogspot.com. Jeśli spodoba Wam się poniższa notka, koniecznie zajrzyjcie pod wskazany adres :) Koniec wstępu, pora zaczynać ...

ULUBIONA KSIĄŻKA


Hej  Moją ulubioną książką jest powieść Davida Nichollsa pt. ,,Jeden Dzień’’. Czytaliście? Książkę tą, czytałam wiele razy ponieważ urzekła mnie ;) Książka jest o życiu dwojga ludzi, którzy spotykają się co roku 15 lipca przez 20 lat. Gdy, skończy się czytać tą powieść, to ma się wrażenie, że głównych bohaterów zna się jak własnych przyjaciół  Książka pt. ,,Jeden Dzień’’ jest wciągająca, ciekawa i warto ją przeczytać  Film, który powstał na podstawie tej książki, szczerze, jest taki sobie…  Jak to w filmie, wiele wątków zostało ominiętych.


Jakiś czas temu dodałam drugie zdjęcie na mojego instagrama
ofc_ania

,,Przeżywaj każdy dzień, jakby to był ostatni dzień twojego życia’’ – D.Nicholls

A wy, jaką macie ulubioną książkę i dlaczego? ;)

~*~
PS. Za tydzień rozpoczynamy serię SPRING. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie odnośnie tego jakie posty powinny się pojawić, proszę, abyście się nimi ze mną podzielili!

PS2. Mnie recenzja Ani zaciekawiła, myślę, że kiedyś sięgnę po tę książkę. A jakie są Wasze opinie?

2 komentarze:

  1. Nie czytałam tej książki, a na bloga Ani już zaglądam ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam książki, ale powiem szczerze, że bardzo mnie zaintrygowała :) Na pewno przeczytam :)

    lestieq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń