Last days

Nie było mnie tu przez dwa tygodnie. W tym czasie w szkole było naprawdę gorąco. W ciągu JEDNEGO tygodnia miałam SZEŚĆ sprawdzianów. Czasu na kontakt z Wami miałam niewiele, ale dzisiaj opowiem Wam co się u mnie działo przez tych kilkanaście dni.


Najpierw może wyjaśnię sprawę sprawdzianów, bo informacja we wstępie mogła Was lekko wystraszyć :) W poniedziałek sprawdzian z języka polskiego ze Starożytnej Grecji i "Króla Edypa". We wtorek dwugodzinny sprawdzian z matematyki. Tak, tak, rozszerzona matematyka równa się dwugodzinne sprawdziany (a kartkówki całogodzinne :)). W środę niezapowiedziany sprawdzian z języka angielskiego. Anglistka na początku roku zapowiedziała, że nie będzie nam zapowiadać sprawdzianów z czytania i słuchania, ponieważ nie można się do nich przygotować. I właśnie w środę pisaliśmy to nieszczęsne czytanie. W czwartek sprawdzian z WOK-u, również ze starożytnej Grecji. A w piątek kolejny sprawdzian z angielskiego (jak nietrudno się domyślić tym razem słuchanie :)) i sprawdzian z chemii, który był przełożony z poprzedniego tygodnia. Hah, w liceum nie ma łatwo ;)

Po ciężkich dniach w szkole postanowiłam się odprężyć się przy jakimś serialu. Padło na ... powrót do dzieciństwa. Wybrałam H2O wystarczy kropla :) Będąc w szkole podstawowej obejrzałam 2 sezony, ostatnio nadszedł czas na serię 3. W serii trzeciej zmienia się jedna z głównych bohaterek. Emmę (Claire Holt) zastąpiła Bella (Indiana Evans). Serial jest naprawdę wciągający i przyjemnie się go ogląda. Jeśli macie trochę wolnego czasu - serdecznie polecam!

źródło: weheartit.com
I ostatnia sprawa w dzisiejszym wpisie.
Mojej uwadze nie umknęły wydarzenia z 13 listopada. Nie umknęło mi również to, co działo się potem na portalach społecznościowych. Uważam, że ustawianie filtru z francuską flagą  jest - no cóż - bezsensowne. Pomijam już przypadki, w których ktoś zmienia zdjęcie profilowe "bo każdy tak robi", bo dla takich szkoda słów. Ale nawet jeśli ktoś wie o co w tym chodzi to jaki jest tego cel? To nie jest okazywanie wsparcie. To jest robione na pokaz. Jeśli naprawdę chcesz pomóc rodzinom i zmarłym: POMÓDL SIĘ ZA NICH. Naprawdę będzie z tego więcej pożytku!

Chciałabym poznać Wasze opinie na ten temat. Piszcie co uważacie.

2 komentarze:

  1. Czytałam wypowiedź jednego Francuza mieszkającego w Krakowie. I nie uważa on tego za bezsensowne.
    P. S.
    To było 14 w sobotę.

    http://cathrinebloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę cię prosić o namiary na wypowiedź tego Francuza? I koniecznie również Twoją opinię na ten temat! :)
      PS. To było w piątek, trzynastego. Czytaj tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamachy_w_Paryżu_w_listopadzie_2015

      Miłego wieczoru :D

      Usuń