Jesienne stylizacje - inspiracje

Jesienna garderoba nie musi być ciemna i nudna. Ja na przykład uwielbiam grube swetry i ogromne szale. Jestem zmarzluchem, dlatego wybierając strój pamiętam zawsze o tym, żeby w ciągu całego dnia było mi wystarczająco ciepło. Dziś mam dla Was trzy przygotowane przeze mnie na platformie stylistki.pl stylizacje, które, mam nadzieję, będą dla Was inspiracją do komponowania jesiennych zestawów.


Jeśli śledzicie stronę bloga na facebooku (klik) to wiecie, że za jesienne must-have 2015 uznałam poncho. Dlatego właśnie w tej stylizacji umieściłam wcześniej wspomniany element. Trójkolorowe ponczo Fraas zestawiłam z młodzieżowymi jeansami w kolorze bordowym oraz botkami na płaskiej podeszwie. Dodałam do tego jeszcze minimalistyczny zegarek oraz uroczą bransoletkę - i gotowe!

Bardziej casualowo. Czarne rurki z wysokim stanem, "militarne" czarne buty z zamkami i mój ukochany jesienny ciuch: gruby czerwony sweter z warkoczami! Ta stylizacja na pewno zda egzamin w każdy dzień, kiedy nie wiesz w co się ubrać.


I na koniec bardziej dziewczęco. Malutkie złote kolczyki w kształcie czterolistnych koniczynek, piękna bransoletka z charmsami oraz gwóźdź programu - sukienka. Na pozór stylizacja z sukienką w roli głównej powinna być elegancka, ja jednak przełamałam tę elegancję ... czarnymi kaloszami. Lubię łączyć różne style. Podoba mi się na przykład "sportowa elegancja". Myślę, że takie eksperymentowanie może nam sprawić wiele frajdy :)

Podobają Wam się stworzone przeze mnie stylizacje?
Jakie są Wasze jesienne must-haves?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz