Pierwszy miesiąc w liceum cz. 2

Tego samego dnia po opublikowaniu pierwszej części posta w komentarzach padło pytanie na jakim profilu jestem. Odpowiedź na to pytanie, jak również kilka innych znajdziecie w dzisiejszym wpisie.

Dlaczego liceum?
Wybrałam liceum, ponieważ kompletnie nie wiedziałam czym chcę się zajmować w przyszłości, a taka szkoła daje mi jeszcze trochę czasu na zastanowienie się. Po co iść do technikum i mieć w garści jakiś tam zawód jeśli okaże się, że nie przepracuję w nim ani jednego dnia? Na początek chcę dobrze zdać maturę, a dopiero potem zastanawiać się co zrobić ze swoim życiem zawodowym.

Jaki profil?
Od początku wiedziałam, że nie chcę rozszerzonego WOS-u i historii. Fizyka, biologia i chemia też nie do końca mi odpowiadały. W pewnym momencie pojawił się pomysł, żeby iść do klasy lingwistycznej, bo przecież języki to przyszłość, ale szybko wybiłam go sobie z głowy, ponieważ za granicę raczej nie planuję wyjeżdżać, a bycie nauczycielką czy tłumaczem też nie do końca mi się uśmiecha. Co więc wybrałam? Profil matematyczno-ekonomiczny. Za ekonomią i geografią nie przepadam, wręcz ich nie lubię, ale mam jeszcze dwa przedmioty rozszerzone: jak wiadomo z nazwy profilu - matematykę oraz - jakżeby inaczej - język angielski.


Jak na tę chwilę profil mi się podoba i nie zamierzam go zmieniać. 
Mam fajnych nauczycieli i ciekawych ludzi w klasie. Czego chcieć więcej? :) 




A Wy jakie szkoły średnie wybraliście? Jakie profile?
Jak Wam się podobają po pierwszym miesiącu roku szkolnego?

1 komentarz:

  1. Ja mam jeszcze rok na wybranie szkoły średniej :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń