Autumn wishlist

Nie wiem jak Wy, ale ostatnimi dniami po prostu zamarzam. Temperatura nie jest niewiadomo jak niska, ale przeszywający wiatr robi swoje. Nie mam już wątpliwości, że nadeszła jesień :) A jak mamy jesień, to koniecznie musi być jesienna lista życzeń!




1 - Balsam do ust
Już sobie wyobrażam moje pękające na zimnie usta. Bardzo tego nie lubię, dlatego marzy mi się naprawdę dobra ochrona. Chciałabym wypróbować balsam do ust Tisane - ma bardzo dobre recenzje.

2- MP3
Nie kusi mnie MP4, bo MP3 mi w zupełności wystarczy. Moja wcześniejsza się niestety zepsuła, dlatego potrzebuję prostego odtwarzacza, który umożliwi mi słuchanie ulubionej muzyki w każdej sytuacji. Bardzo podoba mi się to zgrabne urządzenie o nazwie Sansa.

3- Szalik
Moja szyja nie lubi wiatru i mrozu. Wystarczy wyjście bez szalika i już chrypa i bolące gardło murowane. Niesamowicie ucieszyłabym się z szala w kratkę Burberry!

4 - Książki 
Na pewno wiecie już, że uwielbiam czytać książki. Jesiennych wieczorów nie można nie spędzić nad wciągającą opowieścią. Od dawna czaję się na cykl "Starter" Lisy Price. Już się nie mogę doczekać aż przeczytam te pozycje.

A jakie są Wasze jesienne zachcianki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz