8 pomysłów na prezenty pod choinkę 2015

Dziś 6 grudnia, mikołajki. Ale to nie jedyny dzień w tym miesiącu, kiedy dostajemy prezenty. Ja uwielbiam dać coś od siebie, niekoniecznie coś dużego i drogiego - małe też może cieszyć. Znając naszą nastolatkową sytuację finansową kierowałam się tym, żeby cena nie przekraczała 50zł ;) Jesteście ciekawi moich propozycji prezentowych na gwiazdkę 2015?

Po kliknięciu otworzy się link do sklepu.


Piękne ilustracje i cytaty pisarza.

Akcja charytatywna!


Przeuroczy kubeczek z Muminkiem i Migotką <3

Dla tych, którzy nie wyobrażają sobie zimowych wieczorów bez świeczek.

Z płatkami lawendy.


Żeby nie było wymówek do dbania o formę ;)


~*~
Co sądzicie o moich propozycjach? Będą Wam przydatne?

3 komentarze:

  1. To DVD jest świetne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam te ćwiczenia w telefonie w specjalnej aplikacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie muszę znaleźć jakieś treningi dla siebie, bo Chodakowska wyjątkowo mi nie odpowiada :D Może właśnie przetestuję Annę Lewandowską!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń